fredag 4 januari 2013

Promenad med min lilla familj ♥

Dagen började med ett komiskt blöjbyte. Jag sitter och tittar på tv, när jag hör en panikslagen dennis ropa " älskling hjälp! "       Jag kommer in i badrummet och ser att Albin bajsat ner hela skötbordet och Dennis står och hulkar :-)
  Jag tar över och när jag är klar säger Dennis "usch!  Det såg ut som Senapssill"

Efter bajskalaset så klädde vi på oss och gick upp till hembageriet och åt lunch.
Supermysigt att komma ut lite tillsammans även om det "bara" är på hemmaplan. Träffade även Johanna och cilla där så Albin fick mysa med två bageribrudar idag :-)

För att kompensera för bakelsen jag åt så tog vi en promenad runt badet innan vi gick hem. Härligt väder att ta en promenad i tillsammans med mina prinsar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar