torsdag 17 januari 2013

Faderskaps papper...

Ja igår fick vi det gjort, var iväg och skrev faderskaps papper.  Bättre sent än aldrig ;-) skyller det på att det faktiskt varit massa helger och kontakt personen inte varit anträffbar när jag ringt.
Nu är det i alla fall gjort :-)
  Vi passade på att hälsa på Dennis morföräldrar som bor på vägen dit, hade tur att få mat också:-) det tackar vi för.

Vi har i flera månader varit utan lampa ovanför diskbänken för att dennis köpte en ljusslinga som vi skulle sätta upp. Men vi var tvungna att vänta på vår vän elektrikern. Så igår kom han och hans tjej och nu sitter slingan där. Dock inte vilken slinga som helst :p den här kunde tydligen lysa i regnbågens alla färger och blinka i olika hastigheter. Så jösses så festligt de kan bli att laga mat i discoljus. 
Jag föredrar det vita fasta skenet och det är det vi kommer använda oss av ;) men lite kul är de ju ;)

I natt har junior sovit jättebra och jag känner mig faktiskt jätte utvilad idag. Har plockat lite här hemma medans Albin ändå leker/sover i babygymmet. Men tänker faktiskt passa på att slöa för mig själv i soffan en stund också så de så ;-)

Mannen i huset kommer eventuellt jobba över idag,  det var ett golv han ville få in idag. När han kommer hem så blir det mat och sen ska vi hälsa på våra vänner P och J.

Här kommer smakprov på några av alla färger vi kan ha i köket nu ;)

1 kommentar: