lördag 12 januari 2013

Mys dag..

En helt perfekt dag är snart slut, har haft jättetrevligt tillsammans med faster, farbror, syster å hennes ungar.
Vi har pratat massa gamla minnen och skrattat massor.
Fått reda på roliga saker jag inte hade en aning om, till exempel att min kusin kallade min morfar Elon för Bengtsson.  Varför vet varken hon själv eller nån annan :-) han såg väl ut som en Bengtsson helt enkelt. :-)
  Det är så trist att vi ses så himla sällan!

Efter maten så tog jag med mig min egna lilla familj ut på promenad. Nu har vi intagit varsin ände av soffan. Albin ligger i vagnen och sover än :-)

Nu ska vi titta på slutet utav "stjärnorna på slottet"

1 kommentar:

  1. Tack för en trevli eftermiddag hos er. Sååå kul att få träffa lilla prinsen Albin!
    Kram från faster och farbror hälsar också.

    SvaraRadera