söndag 20 januari 2013

Födelsedagskalas...

Igår var vi iväg och firade dennis mormor som fyller år nu i dagarna.  Klädde upp både Albin och pappan till tänderna för vi passade på å knäppa fyra generationer kort. Mina pojkar var såååå himla fina. 
  Tog kort på Albin tillsammans med gammelmorfar också. Han vart så stolt när han fick hålla honom. Han ville ha koet på dom två så han kunde skryta för alla han känner :-)

På kvällen kom våra kompisar E och J hit med sib dotter.  Jag E och lilla S pälsade på oss och gick ut för att titta på knutmasso firandet.  Lämnade grabbarna hemma.  Men fy vilken separationsångest jag hade från Albin.  Även om han var trygg med sin pappa så va de super jobbigt att lämna honom. De var första gången.

Natten har varit kanon, Albin sov super bra och väckte mig kl 8 i morse.  Nu ligger han på min mage på soffan och sover igen.  ♥

Jag är lyckligast i världen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar