torsdag 10 januari 2013

Glad bebis...

Idag har jag (än så länge) en glad bebis som slipper sin onda mage.
Han har sovit i sin säng i natt med och bara vaknat 1 gång för att äta. Vi gick upp runt sju och la oss på soffan. Där somnade både han och jag. Så mysigt när han somnar på bröstet. ♥ Det verkar som han tar igen den sömn han missade igår,  för nu har han ätit och sover igen med lilla näsan inborrad i sin filt.

Idag var det planerat att jag skulle åka till jobbet och hälsa på,  men känner att jag lär passa på och städa av här hemma nu när junior är nöjd och sover bra.
  Ska dra fram spisen och städa bakom den också för idag kommer min älskling hem med en sprillans till mig :-) så snart har jag äntligen varmlufts ugn :-D han är så snäll mitt ♥ eller så är han bara rädd att bli utan mat ;-)

Tänker extra mycket på min älskade vän och hennes familj idag.
Hennes fina mamma  begravs idag :-(
Hon lämnade oss alldeles för tidigt i livet, men nu slipper hon ha ont mer ♥

Ta hand om varandra ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar