onsdag 9 januari 2013

Insomnia...

Idag har lilla liten haft en dålig dag. Magen har spökat så han har inte sovit på hela dagen i princip.  Har har slumrat till nån kvart ibland på sin höjd. I babygymmet bland annat. Stackars mammas älskling !♥  Man känner sig så jäkla maktlös när ingenting hjälper :-(

Däremot verkar det gå åt rätt håll när det kommer till att sova själv. Så natten till idag var det andra natten i rad han sov i sin säng, mammas duktiga ♥
  Tror nog att både han och jag sover bäst i varsin säng,  även om det kräver en invänjings period för oss båda :-)

I morgon är ett besök på mitt jobb planerat. Dels för jag saknar mina kollegor  och för att de är så kul att visa upp vårt underverk :-) det är inte så många som träffat Albin än.

Nu hoppas jag att han får sova och att magen bestämmer sig för att samarbeta.

Kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar