fredag 18 januari 2013

Dop♥

Idag har jag börjat planera dopet. Så himla mysigt, det är verkligen på riktigt det här. Han som förgyller vår tillvaro är verkligen vår ♥
 
Gästlistan är klar och om alla kommer vlir vi drygt 50st.
Jag tror jag vet vad vi kommer bjuda på.
Vart dopet kommer äga rum och vilket datum.
Psalmer har jag valt och musik som jag hoppas en tjej från söderfors vill sjunga.
Tårarna sprutade när jag lyssnade igenom olika låtar och till slut hittade två som passar oss perfekt ♥

Vi hade turen att bli bjudna på mat idag igen. Den här gången hos Dennis föräldrar. Tacos stod på menyn. Efter maten åkte albumen fram :-) det är kul att titta på kort sen dennis föddes.  Det finns faktiskt lite likheter mellan honom och Albin, men mest från mamma såklart ;-)

Nu ligger jag och tittar på tv och Albin sover.  Dennis sitter i pannrummet med skade service.  Vår bergvärme panna verkar ballat ur så vi har inte något varmvatten.  Jag hoppas att dom hittar felet så man kan duscha i morgon.

Ha en trevlig helg♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar