fredag 4 januari 2013

Egentid...

Älsklingen är med grabbarna och bäbis sover. Då passar jag på att ha lite egentid. De måsten som finns lägger jag åt sidan för en stund.
  Jag älskar varje sekund med min älskade lilla liten. Men den där egentiden är viktig den också för att man ska må bra och orka.
  Jag har kurat ihop mig på soffan under en filt med diverse tidningar. Just nu bläddrar jag igenom jotex katalogen och önskar att pengar växte på träd. Jag älskar inredning och jösses va mkt fina gardiner och andra inredningsdetaljer de finns.
  Dessvärre har jag köpstopp på sånt. :p min kära sambo påstår att vi har för mycket gardiner. Hehe jag förstår inte vad han grundar det på ;-)

Nu ska jag bläddra vidare innan Albin ballbin vaknar och vill äta  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar